Flitiga jag

Fan va suuur jag är...skrev just ihop ett toppeninlägg som ja va skitnöjd med och skulle lägga ut åsså kommer mina cp-fingrar, som jag by the way är väldigt less på av en anledning som ni får läsa er till sen, ivägen och tog bort hela skiten! VARFÖR SKA JAG HA TJOCK-KORVAR TILL FINGRAR FÖR Och ingen vidare fin-motorik är de i dom heller...klump-korvar!!

Ååååå, nuså...nu får ja börja om då....jo jag skrev tidigare att jag just hade blivit klar med 2 texter som ska va inne på ons och jag var så himla nöjd med det! + Att jag fick nån slags eld i röven och gjorde klart ännu en läxa som ska va klart till v.14....Hur olikt mig är inte det!?!? I vanliga fall hade jag suttit där ända in på onsdagsnatt och svurit och skrivit i all hast! Men icke! Så imöra ska ja åka och hälsa på Johanna i ljusdal...jag är i Järvsö nu i en vecka...kul kul..
Fan va trist jag hade en massa bra saker i det förra inlägget men nu blir de ju bara kattskit av allt.....
Lika bra o ge sin på en gång nu då..

Näe, jo, just det.....mina fingrar.....jag måste ha åkt på en släng av nån konstig form av damp eller nåt...ja fattar inte....mina fingrar har tappat all form av koordination nuförtiden...eller ja, sen igår....dom är helt väck....dom lyder inte...jag stavar fel och hittar på nya ord....herre gud...
 
Och till råga på allt så tror jag nästan att mina ögon börjar balla ur...eller inte balla ur helt men så pass att man kanske borde kolla upp dom snart....satt igår och skulle vägvisa lisa vilket innebar att jag skulle läsa på skyltar....men innan jag hann se vad det stod på skyltarna ens så hade hon redan läst dom....tänk om jag börjar få dålig syn? Jag som alltid har haft bra syn.....och tänk om jag får skaffa glasögon? NEVER! aldrig....visst de e snyggt men INTE på mig!!!!
Näe fy nu e ja less på mina fingrar...de känns som om jag sitter och försöker skriva här med 10 falukorvar på mina händer...jag bara missar knapparna!!!

Marie fyller år idag åxå =) Grattis Grattis... Var där nyss och firade henne...de va mysigt och Pontus härjade med Hampus och Jenny heeela tiden...Imöra ska ja sitta barnvakt åt honom...=)

På Tors fyller pappa år. Jag längtar tills jag får ge han presenten sin så jag kan låna den sen hahahaha
De e AcDc skivan - ?............va f**......

Ja, på grund av falukorvsfingrar och minnesförlust har jag tappat lusten och skriva nå mer så de får duga sådär...
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahahahahahaha! du är väl för go

2009-03-17 @ 10:30:52
URL: http://lalalalaloveit.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för att du just gett mig dagens skratt!=) hahahahaa.. klumpkorvar! hahaaaa..

2009-03-17 @ 12:28:31
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0