Aaaaaaj som F*N

uj uj uj...nu har ja då minsann suttit mig själv i skiten! Jag har brännt upp mina stackars armar, min rygg och "kärlekshandtagen" totalt...
Igår var jag o lisa ut o fiska med hennes morbrors båt...I 4 timmar satt vi ute på sjön i bh och fiskade, snacka skit och drack kaffe =) De va himla mysigt...
Men idag minsann har man inte haft de så mysigt, det svider nåt så förjävligt på ryggen o axlarna idag åsså ser man ut som en jäkla gris i huden! Nu först börjar den värsta smärtan lägga sig och jag hoppas verkligen att den och den äckliga gris-rosa färgen har lagt sig till imöra då vi ska på Torön.
Förmodligen ska vi åka båt dit ändårå... de va ju sagt från början att vi skulle det men sen missuppfattade jag o trodde det rann ut i sanden...men tydligen inte haha...får se hur de blir!

Va i bollnäs med mamma idag åxå o shoppade lite...köpte mig en fin skjortklänning eller va man ska kalla det....den va mysig...ska ha den på torön imöra =) å lite smycken och min efterlängtade playboy-kudde!!! Som jag har längtat efter denna....

Jag vet inte varför men jag bara älskar det här märket ändå....
Efter vår shoppingtripp i bollnäs blev de max-mat och en sväng hem till syrran i Runemo. De var trevligt....
Fick hjälp mend att göra en intresseanmälan på en lägenhet i Ljusdal, men de blir nog inget med den skulle jag tro...men kanske kanske..

Nu sitter pappa o väntar på å få låna datorn...ska kolla hur många som anmält sig till borlänge i sommar....dragrace vettni! ;P Ok, men de va väl allt för idag.
Over & out pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0