Oh crappy day!

Jag vet inte...
de bara känns så idag...är allmänt less bara...
Nu kommer skitvädret då man percis är påväg o bada vilket inte gör nåt egentligen men ändå...
Jag flänger o far varje dag så jag blir knäpp, min mor skämde ut mig på köpingen nåt så enormt idag o jag har varit putt typ hela dagen sen dess..ja gjorde bort mig en till gågn idag åxå aldeles på egen hand och syrran o jag höll på å ryka ihop igen nyss åxå men de lyckades undvikas....tur var väl det- vi har inte rykt ihop på flera år så...sen känns bara allt konstigt (igen)...  men men...jag är tjej och allt kan inte va lätt hela tiden.. de e bara så det är tydligen...men imöra kommer allt va liiika bra igen..hoppas ja för då ska ja på torön. Först grillkväll och förferre hemma med familljen o sen torön- hur laddad tror ni jag är idag ?? Nada!! Men de kommer.

Over & out pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0