hoppas...annar jävlar!

Nu har jag gått o planerat för en hemresa denna helg o så kanske det inte bli av.....allt på grund av CSN
Fy satan
Ska gå iväg snart o kolla om jag har fått nå pengar på bankomaten.....som tur är så följer mari med mig så slipper jag gå själv i mörkret. Om de inte kommer nå pengar till imöra så kan jag ju bara säga hejdå till party på järnvägs , med alla därhemma och shopping i hudik på lör....och istället välkommna en helg av bitterhet, ensamhet och nada mat!!
 
Näe hoppas man har turen på sin sida nu!

Håller tummarna i en halvtimme till sen ska jag ta mig en nattlig prommenad mot ica!

Att de ska vara sånt jävla joll med studieförsäkran o registrering o skit...
fattar inte!

puss o kram

Ps. Ni märker väl om jag hade turen på min sida eller inte vid nästa innlägg! Kan jag lova!!

En bild har jag ju tid o slänga in...



Nu vill jag ha sommar.....bilden är från sundsvall 07 o det där är pappa o pärlan, eller "cherry bomb" som hon snart kommer heta ;P längtar efter allt de här igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0