Tjejmiddag

Klockan är nu 00.33 och jag är pigg som en mört...
Kom just hem från en trevlig tjejmiddag hos Mariana. Det var sååå mysigt med asgod mat , (den bruden kan laga käk!) trevligt folk och en himla massa mys bara... Jätte kul. Har lite skuldkänslor för att man aldrig är där och hälsar på. När jag väl är där har jag ju skitkul...förstår inte varför jag aldrig kan ta mig i kragen och knata över en sväng ibland...hon bor ju knappt 5 min härifrån liksom..
Men men, nu är jag super duper mätt...jag är glad att jag var och tränade imorse - då går det jämt upp nu efter all denna god mat...hahah
Jag sitter och väntar på ett samtal från johanna nu och sen ska jag hoppa i säng.  Ska nog försöka skriva lite innan hon ringer åxå så jag fått gjort nåt skolanyttiigt idag. Fast å andra sidan har jag redan varit duktig idag. Det vart en himla bra dag det här...
Först träna imorse - själv men de gick ju bara bra...sen har jag skrivit klart de 4 inläggen vi skulle ha gjort till idag, skrivit lite mer på en annan sak har jag åxå gjort och sen middag hos mariana.
Imöra ska jag plugga vidare...har rätt mycket nu känns de som men inget som behöver vara klar än iaf så jag ska nog inte stressa. Får se om jag tar mig iväg på Inkans fest imörakväll åxå , de vore ju trevligt o träffa dom åxå och snacka lite skit innan de drar ut på krogen... Jag hr inte råd och följa med så jag går bara på festen och sen åker jag hem när de går ut...men de funkar ju det med=)
njae nu ska ja göra mig klar för sängen och sen ska jag vänta på att johanna ringer som sagt...
god natt  - höres nå mer!
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0