Ledighet...?

Hå hå jaja, de var det...nu har man haft lektion hela dagen och nu är de 1½ veckas ledighet framför en...Eller är det de? Skulle inte tro det med tanke på allt som måste göras...och det måste nog göras rätt fort för allt som allt ha jag inte 1½ vecka på mig...de blir mycket mindre med alla mina planer inräknade...
Imöra ska jag iaf ut på stan o käka frulle med brudarna på flanör! De ska bli mysigt....sen blir de lite mer plugg och eventuellt ett besök med övernattning hos syrran i Alfta! Så då går ju halva tors bort åxå....på fre är det tjejmiddag på kvällen - då hinner ja ju få lite gjort under dagen och på lördag är det fest...+ att ja ska försöka få in så många spinning-gånger där nånstanns åxå OCH en tvättid hahaha

Äh, de ska nog gå bra...så länge jag har koll på vad som ska göras och när så går det!
Men man kan inte hjälpa att bli lite snurrig på allt nu....olika böcker och uppgifter i olika kurser....hahaha, men hittills har de gått  och då ska de faan gå hela vägen!
Nehe...nu ska ja sätta mig o beställa lite böcker och göra en uppgift å sen blir de bara slö och slapp...
Men en bild hinner jag ju lägga in iaf =)


Den hääär skulle ja ju lagt in på alla hjärtans dag juh...aja den kommer nu ist...tycker den symboliserar perfekt hur jag känner för denna dag! hahahahaha

Näe, nu ska ja göra lite nytta...ett tag...
puss o kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Men Helen! Va grym du är.. fyy!=) Stackars nalle..:(

2009-02-17 @ 19:44:42
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0