Läsning

Här sitter jag....och där på bordet ligger böckerna som jag egentligen borde läsa...va fan sitter jag här för? Jag som kom igång så bra imorse...och nu sitter jag här. Typiskt mig...
Men just nu har jag en pratglad johanna i luren....telefonen har gått varm idag, bara för att man ska läsa en hel del..
Men de e kul med lite sällskap åxå..
Sjuk har man ju blivit som sagt åxå....så jag snorar och nyser och varvar det med lite hostningar...haha
Kul liv!
Måste bara berätta om näradödenupplevelsen imorse hahaha närrå men nära svimmningsupplevelse var det iaf...
Jag var upp imorse och skulle snyta mig (blä) och så tog jag i så hårt att jag vart alldeles yr....kände mig svimmfärdig nästan...fast å andra sidan vet jag inte hur det känns att svimma för jag har aldrig svimmat....men ändå det snurra så förbannat att jag trodde jag skulle däcka på riktigt.
Herregud, de e spännande o snyta sig hahahaha

Näe nu skulle jag egentligen ha ätit lite lunch och sen fortsatt läsa men nu har jag pratat på så jag tappat aptiten ....hahaha konstigt...så jag läser väl lite ist då..
har inte tid med någon bild idag...och förresten har jag inga nya heller....alla jag har finns ju ute på facebook ändå.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0