*Atchoooo*

Näe nu får de allt vara nog! Nu har ja tydligen gått o blivit förkyld igen...var hemma i Järvsö i helgen så  jag märkte ju i nte av det eftersom jag trodde det berodde på katterna...men nu sitter jag här i Gävle och snorar lika mycket...Typiskt.

Jaja, var ju som sagt....vänta lite.....Så! Jag lära slita av mig lösnaglarna från helgen för de går ju faan inte och skriva med sånt joll på... Men nuså...

Jo jag var ju som sagt hemma i Järvsö i helgen...De var kul...Vi satt hemma hos oss och tog en o annan grogg med Johanna och Maria P och Syrran. De var trevligt! Sen gick vi över till Hannah och gänget som satt där och spelade ett skitkul spel - så nu har man flashat boobsen och rumpan för varenda en som var där, spelreglerna vart ju sådär så det var ju bara och ställa upp på´t .... De var ju som tur var bara tjejer där så det gick bra hahaha

Sen gick vi över till pubben eller "bunkern" som det numera kallas...Där var det faktiskt riktigt roligt. Det var länge sen nu man var där och alla glada Jarsebor kom dit och man kände sig verkligen hemma igen. Det blir en helt annan stämning mot för om jag går ut i Ex. Gävle eller nåt...Visst det är väl åxå kul men jag saknar ju folket som man känner och så då.... Det tycker JAG är roligare iaf! Men men....alla är vi olika! Och tur är väl det!!

Kvällen blev lyckad och sen var de dags för efterfest...men det dog ut efter 3 försök till efterfest....haha
Den första efterfestan blev folk utslängda ifrån innan vi ens hann komma dit för ägarn av lägenheten blev sur - tönt!, sen skulle vi till en annan på efterfest men det var för kallt och gå så vi gick till den 3:e ist....då hade det puckot glömmt nyckeln hem så det var bara och vända igen hahahaha Det slutade med att vi bänkade oss hemma hos hannah igen och satt där och snacka och hade trevligt tills vi blev för trötta och gick hem. Det som är så bra med Järvsö är faktiskt att det är just så litet....blir inte nå långt och drygt och gå när man ska någonstanns.....haha

Kom ner till gävle idag igen....Ska läsa som fan denna vecka för nästa vecka ska 2 saker vara klara! Plugga på Helen!!
Och på torsdag ska jag....hör och häpna...till Järvsö igen...haha
Jo för att jag ska dels sitta barnvakt på fredag men sen vill jag åka så mycket som möjligt nu när jag har skaffat länskortet, så jag tjänar in på det! Man passar väl på för tusan!

Den 28/2 är det hela Järnvägs gungar och då ska jag vara där! Ständout black spelar....har för mig att dom var rätt bra! Neee nu ska ja sätta mig i soffan och läsa lite tills vänner börjar! Höres, synes och ha de gött!
(I´m fine today by the way :) )

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0