Andar och tågbyten!

Ja idag minsann har man varit på seans för första gången i mitt liv. Det var i ljusdal i aulan och det var Terry Evans , mediet från det okända som snacka. Jag gick dit förväntansfull och spänd på vad som skulle komma. När jag satt där vart jag skeptisk. Väldigt skeptisk. Jag funderade för mycket istället för att lyssna. Jag förstörde det hela själv. Jag tyckte det verkade som att han ställde frågor som vem som helst hade kunnat svara på. Sen har man ju sett på tv om sånna medier som bara gör detta för att tjäna pengar och då gör de ju faktiskt så, ställer frågor som vem som helst kan svara på och sedan läser av folket de snackar med lite allt eftersom.
MEN! Vändningen kom då Terry började prata med en familj vars son körde ihjäl sig i sommras. Han brann sedan inne i sin bil och detta visste Terry.  Jag visste vem dennes bror var och när Terry sa namnet på denne brosan blev jag övertygad....eller åtminstone lite förvirrad. Jag visste inte va jag skulle tro. Alla jag var där med trodde på honom helt och hållet men jag är lite mittemellan...kan man vara det ? En del av mig vill tro att det finns en logisk försklaring till allt och en annan del av mig vill tro på sånna här mystiska saker...jag vet inte vad jag ska tro nu faktiskt....men men...

Idag har jag flängt och farit bara känns det som. Var på Järvsen idag och skrev klar en uppgift som jag ska skicka in imöra efter lite korrigering... När jag slutade kom mamma och vi for till Britt-Inger´s och käkade nachos. Mysigt och gott! Sen har jag farit ner till gävle och varit där i 2 timmar och lyssnat på brudarna och deras uppgifter. Sen hade johanna bjudit med mig på den här seansen så då var det bara att hoppa på tåget igen upp till ljusdal. Där åkte vi raka vägen till skolan och satt o vänta i typ 1 timme innan de börja...Fan va folk de kom!

Och nu är jag hemma i Järvsö igen och äter lite för första gången sen 11 tidigare idag, ja förrutom för lite godis jag passa på o köpa i gävle...men de mättade ju knappast...ÄR SKIT HUNGRIG!

Imöra ska ja ner till gävle igen. Då ska jag träffa Emma och Mariana på stan och käka lunch. Blir väl på nya waynes antar jag!

Sen är de bara onsdag, torsdag och fredag och sen är det äntligen LÖRDAG! Fan va jag längtar...ska bli så kul o partajja..

Ja visst ja, var ju ut på lite partaj på brynäs i lördags...Hemma hos Inkan och det var himla trevligt...fast jag var nykter hahaha
Hittade en hundring på bussen på vägen hem sen =)
Ok, nu ska ja gå å svulla lite...kom inte på nåt gott å äta så jag tuggar på några torra nachochips.....men de duger!

Ja för er som inte vet vem Terry Evans är.....Såhär ser han ut o är med i det okända som sagt....Han har jag alltså suttit 3 timmar o lyssnat på.... Han va fan roligt lite emallanåt också...
Avundsjuk nu?? hahahahahaha


puss o kram från mig och mina andar......fan hur ska jag sova inatt då?

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh ja ville också gå på det ju! Tänkte beställa biljetter förut men sen glömdes det bort. Men han är riktigt duktig!

2009-02-24 @ 23:25:01
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0