Why do bad things happen to good people?

Hur kan det komma sig att vissa människor ska behöva utsättas för så mycket skit , och allt på samma gång? Jag tänker på en vän vars familj har haft ett helvete under det här året....Den ena hemskheten tycks avlösa den andra!
Men ur det onda kommer det goda tack och lov ibland.....Änglavakt är vad denna fam har haft nu, 2 gånger ,och jag tackar för det!! Jag tänker på er!

Sen tänker jag på en annan vän som har det lite jobbigt just nu....jag önskar jag kunde göra mer för dig gumman!

Själv har min helg varit underbar, (förutom på sön då jag fick höra om dig o din fam.).
Jag har varit ut i Hybo på fest och Jarsemaffian fick jag med mig åxå=) Glad var jag för det...
Där badade jag tunna och hade det helmysigt från 23tiden till 04tiden.....Vi såg ut som russin efteråt...men mysigt var det! ;)
Det gör man gärna om!
Nu sitter jag i Gävle igen i typ några timmar till o sen sticker jag hem....ja ska sova däremellan åxå haha
Imöra ska ja träffa tjejerna på stan o åka ut på fältstudier kan man säga....sen bär de av mot järvsö igen....
Blir där för utgång i  helgen , fast johanna skjöt upp sin fest till nästa helg...så de blir fest uppe i hälsingetrakterna som faan nu! Uj uj uj....men men....de e som de e!

Börjar väl bli dags för paniken inför flytten snart åxå kan tänkas....nedräkningen har ju börjat...sa upp lägenheten i veckan som var så nu har jag till sista maj på mig o get out of here!!
Ska väl gå det å...
Nu ska ja sluta innan jag får kramp i fingrarna!
Over &out Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0