Soffpotatisen speaks out

Jaa.....såhär har jag sett ut idag....
Vaknade inatt igen av att kranen i mitt ansikte stod på.....det bara rann ur den och jag undrade om det någonsin fanns ett slut på allt äckel som kom...men icke! Sen var jag lagom härlig när jag vaknade imorse, stänge av larmet och slängde iväg ett mess till linda om att jag blev hemma idag...
Sen sov jag till 10 och klev upp och käka frulle...men sen har iiiiingenting hänt... det har varit så tråkigt idag att jag faktiskt har städat lite här hemma...Det var väl ändå det enda possitiva som skedde här!
Ja, diska har jag äntligen gjort åxå...lagomt innan maten så man fick diska igen efter det...o nu har jag käkat middag så nu har jag ett berg igen! Tacksamt!! Men nu får de faan va! Jag diskar inte 3 gånger på en och samma dag! Never...
Jag kände mig lite bättre i förkylningen under dagen så imöra ska ja gå till skolan ändå oavsett hur jag känner mig på möran. Så det så!
Har sett den beryktade knäckebrödsdansen nu på youtube.....hahaha dom är ju bara för sköna.....Men man kan ju undra hur de ska göra nu när de gått vidare för att toppa det där?? Hmm...ska bli spännande och se iaf!
Blev bjuden till Hybo på ferre på lör åxå =) Så på lör styr vi kosan ,en dag tidigare än jag tänk, hemmåt igen....Ska bli kul med en riktig hus-fest igen! Skulle ha hittat nå snyggt å ha på sig åxå...kanske blir en sväng på gina innan man drar hem på lör då =) Jippi....
Längtar till mitten av Maj åxå, har beställt badkläder - vita!!! Härligt härligt...
Å träna tänker jag faktiskt göra imöra åxå...även fast ja är lite förkyld...måste ju utnyttja mitt kort nu eftersom de går ut den sista denna månad..
Men nu ska ja gå å lägga mig så man kanske är lite pigg imöra....imöra är de bild igen! =) va skoj

Over & out Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0