Gävle igen

Nu var man här igen då....
Fan va ja har yrat runt här med packningen, middag, läxor och duschning....men nu sörrni är allt klart! Jag skummade igenom det vi ska ha läst till imöra åxå...duktig som man kan vara en gång i halvåret typ..Nu väntar jag på samtal från johanna sen blir de sängen. Premiären för min älskade säng igen...fan va ja har saknat den....
Skola till veckan är det åxå...Ska väl bli kul antar jag med musik och bild men drygt med att ta med sig mat hela veckan..eller på fredag får vi pengar så då tänker jag minsann kosta på mig en lunch på plats...
Vaknade imorse och läste meddelandet som jag gått och lett åt hela dagen idag, tänk så påverkade vi blir av vissa människor ibland...hur bra man kan må åxå :) Jag mår utmärkt...så som en hellabella SKA må!

Nee nu ska ja höpp i säng.....ne förresten - johanna va de ja...
en bild slänger ja in åxå...rätt frän men lite smått sorglig åxå....äsch...

Fan va gott med kiwi btw....ska handla det på fre!

G´natt
Over & out! pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0