Mitt är mitt o ditt är ditt....

verkar ju tydligen vara svårfattat för somliga...åtminstone här i byn iaf.
Var iväg på jobbet idag vid 8 och fick se en polisbil parkerad utanför just den avdelningen jag skulle vara på. Kommer fram och får se personal och polis utanför dörren där rutan är inslagen. Inbrott...
Kul kul...och det sjuka med det hela är att det inte är första gången denna avdelning har haft inbrott...Men ÄNDÅ kommer de från glasmästarna och sätter in nytt glas i dörren senare under dagen...
Suck. Varför inte sätta dit en ny dörr på en gång för?? En hel dörr UTAN glasfönster....skulle man ju kunna tycka vore dags nu då.
Men ni ska vet vilka jävla rå-gangsters vi har här i byn alltså. Allt det jobbet och deras byte blev en enda sketen jävla datasladd... en sladd som ska gå mellan datorn o en kamera!! Skämta med mig... DEN KOSTAR JU FÖR FAAN 99 SPÄNN PÅ AFFÄRN. Töntar.... Jo, datorn hade de plockat eller slagit isär åxå men de verkade inte fattas någe där ens...inte en telefon eller kamera fattades...så ja vette fan va de där va för ena fjantar.

Ja så möran blev lite kaotisk då vi fick byta avdelning lite tvärt på förmiddagen. Men ja sitter ju här så nog överlevde jag allt...

Insåg att ja inte direkt hade så mycket mer o säga för idag...har väl hänt det ena och andra sen sist eftersom jag inte vit på ett tag. Men inget av intresse här inne....

Jo, jag håller på å återupptar kontakten med en barndomskompis igen som va upp i helgen. Gustav heter han btw. Vi har inte setts sen vi var små, vi var väl typ 8-9 år då han flytta härifrån. Han var upp i julas men de va första gången sen vi va små som vi sågs. va rätt kul! Å nu drog vi med han ut på ljusdal i helgen som var haha de va himla trevligt. Å här är vi då alltså:


Johannas Dregen och Gustav blev väldigt goda vänner.... :)



Denna e ju snygg....Här kliver johanna på min fot precis när syrran knäpper. MED KLACKSKOR!!



Hmm......Skjut mä...


Kvällens läckraste pose...



...åsså mysmongona åxå =)

Nu får de räcka för denna gång...
Får se när jag skriver nästa gång, kanske till jul eller så. Hahaha

Over & out
Pöss era löss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0