Long time no see....again

 Hemkommen från Norge! hahahahaha

Jaa, här va ett tag sen man kika in...igen!
Somliga ska tydligen inte ha blogg.....
Äh, va faan, de e ju min blogg, jag gör väl va fan ja vill! Eller hur. Vill jag skriva en gång i månaden eller en gång i seklet så gör jag det!! så de så,  och hör sen! haha Så nu känns de bättre på den fronten då hahahaha

Jaha ja vad har skett under den här månaden då?

Jag lovade mig själv att 2010 skulle bli ett mycket bättre är än 2009 och jag kan glatt konstatera att redan efter en månad har turen vänt...för de flesta jag känner! Än så länge är 2010 ett bättre år....nu har vi ju då 11 månader kvar på det här året åxå å vänta oss but i´ll stay optimistic untill im proven wrong! Där ni!

Eller ni och ni förresten...kan ju inte va en själ kvar som läser den här bloggen....dom lär ju dö tristessdöden rätt omedelbart!

Jahaja....Maria o teza firades åxå med en liten överaskningsfest! Va kuligt å överaska, ett helevet o hålla käft om....fan av ja hatar hemligheter när det gäller en vän och man törs inte yppa ett endaste ord till dem UTIFALL man skulle råka klanta sig och nämna tid,plats, datum och närvarade sådär lite hastigt och plötsligt! usch...o helgen innan de va de överaskningsfest för johannas hassan åxå....då va de bäst o hålla käft då med! Herregud....men de gick!!

Nu i helgen var ja iväg med SVDA till Norge. Om jag inte skrivit de tidiagre nån gång så är de klubben här i sverige vi har med dragracers i nostalgiklass som brukar hitta på saker....Den här gången bar det av mot norge!

Fy faaan va roligt jag hade... Å jag fick till och med lite berömm från norrmännen, de vart förvånad över att jag förstod så bra vad de sa...hahahaha kan ha berott på tv-tittande på tv3 norge eller alkoholen jag vet inte....men de funka med språket iaf!

Å jobbat har ja fått göra nu...blir inge sökta tjänst i ljusdal denna gång... kanske en annan gång...vill springvicka lite nu ett tag å hinna bli uttråkad innan jag ger mig in i det riktiga arbetslivet (ja de e ju inte så säkert jag hade
fått tjänsten heller men utifall hahahaha)

Besök  funtasticface.com som jag har gjort där uppe! :D kul....i typ 5 min men ändå...

Ordspråk: * Den som dricker själv har bara sig själv att fylla!* Tänk på det hörrni....

Over & out
Pöss


Kommentarer
Postat av: Malle

Jag läser dina memoarer. Dont worry =) Vacker bild. Det gick vilt till i Norge eller? Tack för ditt pupp-förslag förresten. Känns bra att du ställer upp :D Ha det bra =)

2010-01-27 @ 22:51:53
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0