Tandläkarbesök..

Happ....nu har man varit upp hos tandläkarn då. Det händer ju inte alltför ofta.
Jag har tydligen bara haft akut-tider hittills sa dom och de tyckte att jag skulle boka en undersökning någon gång... Men ALDRIG! Då ska man först betala för undersökningen och sen alla 700 hål som ska lagas....NEVER!
Jag kommer om jag har ont sa jag och gick hahahaha

De var riktigt snälla där åxå ända tills hon talade om vad denna lagning skulle gå på!! Då var hon inte så snäll längre, 1000 nånting......kärring!!

haha jodå de var trevliga som fan men jag hatar när de ska envisas med att snacka med en när man har 40 olika grejjer i käften. Varför gör alla tandläkare så??? De hör väl själv att de enda svar de får är en massa gurgel och rossel...?!
Och om jag nån gång i mitt liv skulle få chansen och ändra på något här i världen så skulle jag avskaffa dessa jävla sug-snäckor...
Fan , dom är bara ivägen och inte fan suger de upp spottet heller...näe det samlas längst bak i halsöppningen ,som man vägrar öppna upp bara för då måste man ju svälja skiten, och med en kvävande känsla får man ligga där ända tills tandsjöterskan ÄNTLIGEN suger upp det eller man sväljer det och får sedan motarbeta kväljningarna som kommer efter det..

Ja hujedamig, de e inte lätt när de e svårt inte.

Hela besöket tog typ 10 min!! Det var snabbt och effektivt må jag säga...men nu e ja lite bitter...
Dom hade hellre kunnat få lagt den här tiden lite senare på dagen så kunde jag ju fått sove lite till då...
Näe nu fick jag kliva upp halv 8 bara för att vara där 9 och sitta i stolen i 10 min!! Typiskt...

Nu ska ja plugga lite å sen ska ja fara ner till gävle (igen) och lämna in en uppgift och sen hem igen...fy faan

Men imöra ska jag fan inte ner till gävle...då ska jag till bollnäs ist. Å GADDA MIG!!! Jippi...

Höres imöra.
Over & out pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0