I got you! you, you ,you, you, you, you, i got you!

Jag är kääär....
I en låt! Var hemma hos Majja o sov över där inatt - partyfritt å allt...
Vi snacka lite skit, käka och kolla på tv. Då råkade vi fastna på Körslaget (ja, jag vet) ....MEN! Hör och häpna, vi fastnade så pass länge att vi hann bli helt såld på en låt! I got you med rigo och hans kör....fy faaan va dom var bra!!!!
Men som vanligt när det är jag och maria som gillar eller ska göra nånting tillsammans så går det som det alltid går, åt helvete.... "Våran" favvokille och hans kör vart ju såklart utröstade....jävla skit! Och till råga på allt så var det mot den där lilla fjanten Amy diamond!! Herre guud, vart är sverige påväg?? Hahaha
Men en positiv sak med det hela är ju att nu slipper man ju börja följa skiten...
Var in på youtube och leta reda på den....fy fan, lyssna på den...den e såå sköön.. Inte direkt min musiksmak egentligen, men jag tror Rigos röst och "söthet" gör mycket! haha

http://www.youtube.com/watch?v=w7zmT1_kXWU

nu ska ja slappa dom sista timmarna som är kvar på denna helg...
Kanske ska gå upp och sno tillbaka min queen cd-skiva som jag fick av pappa i födelsedagspersent...Han har "lånat" den ett tag nu...jag vill ju fan åxå ha den juh.

Over & out
Pöss...

Ps. Mina vita helg har funkat alldeles utmärkt, inte smitit  iväg på nån liten fest eller nåt...fast igår va de nära att vi drog en grogg och gick ner på stadt jag o maria...men vi höll oss =) ... så nästa helg firar vi det med dyngfylla - jajemenn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0