Allt på en gång, helst igår....

Nu ligger jag här på sängen och är liiite smått irriterad...
Irriterad på att allt måste ske på en gång och helst samtidigt! Ja, helst igår fan....
Fan vad typiskt..

Jag syftar på alla dessa jobberbjudanden som rullar in på löpande band från höger och vänster. Och det är inte bara från ett ställe utan flera i taget. Till och med 2 dagis som inte har ringt på över ett år har ringt och frågat efter mig..
Skitbra, tänker ni.... Jävla-skit-fan-pisssäger jag! Åtminstone då jag har det här förbannade examensarbetet i åtanke! Jag KAN ju bara inte ta på mig mer jobb nu, utan måste fokusera på den där ¤%#"*- skiten ist...
Det är då faan typiskt, typiskt, typiskt att allt ska ske på samma gång...Men jag kan LOVA er att när jag jävlar i mig är klar i januari, då jävlar kommer telefonhelvetet ligga tyst....Det svär jag på! Så sant som jag heter Helen fucking Nilsson!!!!

Jag som verkligen vill jobba nu, mer än nåt annat....kosing och visa framfötterna är ju precis vad jag behöver nu. Men men...det är som det är och man får helt enkelt hoppas på det bästa till sen då! Så det är jobb, examensarbete, resor hit och dit innom gävleborgs län, båtresa på måndag och herbariehelvetet jag tänker på just nu! Inget skoj alls känner jag... Ingen ensamtid finns juh innom synhåll för denna tös som snart kommer springa in i väggen känns det som...å då har man ändå inte kommit igång med examensarbetet på allvar känns de som heller, och det där jävla herbariet kan ju stopppa upp sig själv nånstanns tycker jag!! Det måste jag ju fixa snart åxå..

Idag jobbade jag och sen for jag, wacka o stina iväg till bollnäs. Denna gång var det stinas tur o tatuera sig...Hahahaha fan va nervös hon var men guuud va snygg den blev...nästan lika snygg som min hahaha ;P
Kom på en lustig grej. Att vi avlöser varandra på sätt o vis...när en tatuerar sig så bokar en annan. Syrran börja tatuera sig och då boka jag. Sen va de jag o då boka stina, nu tatuera sig stina o då boka johanna sin! Passade på o kolla min åxå, men den va inte tillräckligt klar än för å fylla i....måste smörja mer för den va svintorr...

efter det for jag johanna o en skitnöjd stina in o käka pizza! uäck!

imöra kommer syrran hem igen....snacka med henne nyss. Stackarn går på smärtstillande o är helt groggy nu...hon sover typ hela tiden...men de e väl så de brukar va efter sånna här saker....Men nu e de gjort..

Det påminnde mig förresten om att ja ska köpa träningskort till veckan...när fan man ska få tid över o träna kan man ju fundera över!! Men ja läre ju innan man ser ut som en badboll igen..

over & out pöss å hej

Kommentarer
Postat av: Madde

Du kan ju ta och slinka åt dem mitt nummer nästa gång när du inte kan jobba ;)

2009-10-27 @ 22:59:42
URL: http://cochise.blogg.se/
Postat av: Carina

Helen mitt hjärta... du har ju verkligen ordets gåva! Det är en ren fröjd att läsa dina positiva och härliga blogginlägg ;)

2009-10-28 @ 09:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0