Misshandlat klantarsel....

Hmm ja , nog är det söndag allt....Det känns både här och där kan jag lova.
Men det är minsann ingen vanlig bakfylla....nehej då, den här gången toppar vi det sprängande pannknacket som jag alltid får när jag dricker med en fet ömmande bula i bakhuvet och en mosad näve...
Man skulle ju kunna tro att man hamnat i nåt slagsmål...nerrå, inte jag inte...Jag har bara lyckats misshandla mig själv jag!
Klantarslet helen alltså..
Jag och johanna satt hemma hos henne och hassan och förfesta lite på after eight shotar (som btw var svingott igår, men får mig att kvälja av bara tanken idag) och jag mitt dumhuve ska till och skratta, och kan ju inte göra som vanligt folk och böja bak huvudet lite lätt, neee då, jag kastar mig själv med hela min kroppsvikt bakåt i soffan.. Hade ingen aning om att soffkudden som skulle ha varit där var förflyttad av nån jävla anledning...TJONG lät det i soffan och jag höll om mitt huvud i tron om att ifall jag släppte skulle huvudet ramla i 1000 bitar... Vilken jävla smäll, och vilken jävla smärta!!! Praktigaste bulan idag kan jag bara tillägga!

Väl ute på krogen lyckades jag slå sönder en toapapper-hållare i ren ilska, plastbitar flög över hela toan och min hand känndes som om den skulle krossas nästan och jag började blöda lite....fan va dum i huvet man är... Men en sak vet jag...när man blir arg så blir man jävligt stark! haha

Nee men hela kvällen va skitkul iaf trots mina klantskaft-moment.
Imöra blir de gävle igen.
Fan va helgerna gå svinigt fort nuför tiden alltså....läskigt...snart är man väl gammel-kärring ..hua

Over & out pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0