Love Inferno!!

Igår var jag in på Inferno i Ljusdal och kollade in när de knäppte kort på Syrran och Stina. FAN va fina dom var...
Ni ska få se....






Visst är dom fiiiiina!!

Jag är så avundsjuk, men jag har nu önskat mig fotografering och sminkning och håruppsättning på Inferno i julklapp!! + att man får ta på sig kläderna och perueker o smått o gott därinnifrån åxå....Perfekt för mig. som älskar det här med att klä ut sig....
Jag älskar den där satans affären, det är HELT i min stil! Gå in där om ni har vägarna förbi....T.o.m Johannas mamma gillade den igår då vi var in hahaha

Idag ska ja ner till Gävle för att stanna....närrå, men jag ska bo med Carina i några dagar nu så vi får det här förbannade Ex-arbetet gjort nån gång... Igår fick jag tacka nej till 2 jobb för att kunna hålla på med den här skiten....SÅ JÄVLA LESS!!

Men de ska bli kul o bli inneboende en sväng iaf! :)
Nu ska ja upp o käka nåt för snart ska ja åka ner till GÄVLE!
Höres o synes

Over & out
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0