Känn in!

Jorrå...den här dagen har varit rätt skön faktiskt!
Vaknade vid 11 idag och hade sen mysdag med Carina....snacks och tvspel!! Asnajs.
Åkte hem vid 4 med tåget. Det var lite drygt. Tröttheten kom smygandes i ockelbo och ville inte ge sig...men vägra somna på tåget!! Det satt en mamma med 2 barn en bit ifrån mig men på ena ungen lät det som om dom satt brevid mig...Precis när jag höll på och slumra till några gånger så fick ungen för sig att ta ton! Och jääävlar vilken ton sen! Det riktigt ringde i mina öron efter det....fy fan.

Sen har ja bara segat o kollat på top model...Mitt hatobjekt åkte ut ikväll iaf äntligen.
Ska väl ta tag i mig själv o hoppa in i duschen nu....känner mig inte så fräsch eftergårdagens duch av vin...hhahahaha

Gårdagen ja! Helkul!! Väntar bara alla skräckbilder och filmer ute på facebook nu...
Tack för allt - jag hade skiiit kul.

Usch, jag börjar störa mig lite på hur jag skriver. En massa jävla punkter jämt.........såhär.......
Får sluta med det!

haha en annan sak måste jag ju försklara här medan jag ändå är igång.  Jag har förstått att folk nere i gävle, eller ja, de som läser min blogg iaf, börja få den uppfattningen om att jag gått och blivit världens bitterfitta nuför tiden! Vilket inte alls är sant...jag råkar bara ha lite otur när jag skriver och få till det så ....när jag i själva verket är en glad och positiv människa. DET BORDE NI SOM KÄNNER MIG VETA IAF!
hahahaha nee men visst har man sina dagar, och det är ju såklart sånt som det skrivs om så det blir ju inte så mycket annat än bitterheter här på bloggen.. men de får man ta + att de e skönt och skriva av sig sånt som är jobbigt, irriterande, förjävligt och surt!
Kan ju va kul och läsa om andras olyckor ibland så jag bjuder på det!! :)


Men va faan har Tomas Järvheden rakat av sig sitt snygga blonda hår för? Nu ser han ju bara ut som ett halv-skäggigt ollon juh!! Såg han just på tvn....

Nee ni...nu ska den här äckelhönan kasta sig in i duschen och sen ska hon sussa!
Imöra är hon ledig, mer eller mindre, ska ju läsa en jävla massa så helt ledig är man ju inte.

Hörs!
Over & out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0