Heeeelg

Nu sitter jg o gör absolut ingenting...Å fy faan va skönt det e!
Jag har fått helg nu så nu ska ja fira det med lite vm i soffliggning och tv-dos lyftning....snart....
Jag ska faktiskt vara såpass duktig å staäda ihop lite i mitt råttbo till rum...fattar inte va dammigt de blr där inne....Måste vara för att man har nedre våningen o är närmast till marken....hahahaha

Försökte mig på det här förbnnade jävla Herbariumet som vi ska ha gjort nån gång nu under de här 3 ½ åren som jag gått i gävle...Men tror ni man har tänkt en tanke på det?? NÄE! Så nu sitter jag här med skiten i sista sekund och försöker knåpa ihop något halvhjärtat! Fattas sissodär en 46 av 50 bilder åxå...Dom är BORTA! Vette faan vart dom är...så 4 st gjorde jag klart idag för dom fanns men inte resten...men som tur är så har syrran dom kvar på sin dator oh ska skicka över dom imöra...så jag kan ju lägga den där skiten åt sidan för ikväll iaf!

Hittade en länk som är värd o gå in på (Inferno såklart): http://www.studioinferno.se/infoinferno.html

Har just beställt en julklapp åt pappa, Queen - Night at the opera. Den ville han ha så den ska han få! Pappa börjar bli duktig nuförtiden o önska sig julklappar, värre är det med mamma....måste komma på nåt bra till henne iår...TIPS motages gärna!!

ÅÅÅH, ikväll får jag ÄNTLIGEN bada i vårt nya fräcsha badrum!!!
Kanske man blir människa igen då...
Fy faan va jag har längtat efter ett badkar!
Han var här idag o gjorde klart de sista, så nu ska heeela familjen Nilsson bada ikväll kan jag tro...Jag blir väl sist som vanligt men då får jag ligga hur länge jag vill åxå :)


Happ, kanske man ska ner o städa lite nu då så e man klar snart o kan kolla lite på tv...Vilken slappdag! Inga måsten, inga planer.... Skööööönt!

Fast de hade ju varit kul o haft pengar så man kunde gått ut i helgen iaf....
ÄH! De blir nog bra ändå..

Over & out pöss

Kommentarer
Postat av: Sizz-Designar bloggar

vill du ha en ny bloggdesign? Klicka här --> http://sizz.blogg.se/category/bestall-design.html

2009-11-23 @ 20:18:46
URL: http://sizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0