Gårdagen o morgondagen.

Summering av gårdagen - TOKROLIGT! Jag hade faktiskt roligt på Goya....Ja, jag är lika förvånad själv!
Hemma hos Carina var det super kul -  Tack tjejer ( och killar) för allt.
Klarade mig ifrån bratzen måste jag faktiskt påstå...Jag hade fullt upp med diverse tuttnyp och pussar som delades ut hejvilt bland oss brudar och dans - FAN vad jag shejka loss....Kul kul.
Finns det bilder av denna kväll att få vill jag gärna ha :D

Jo, EN brat sprag vi på....Den största braten av dom alla tror jag: Alexander skarsgård....ujujuj kändis.
Vad fan han gjorde i gävle kan man ju undra.
Tove och jag dansade upp brevid honom så hon fick pilla lite på honom. Lycka.

Kvällen avslutades med en mc flurry på donken och en rejäl duns i sängen efteråt...

Morgonen påbörjades med ett antal besök på toan....jag har ju mått bättre kan jag ju säga! 2 spyor senare va vi ute på stan o käka något som nästan kunde se ut som det jag redan hade hivat ur mig tidigare...men gott var de iaf :)

Tåg hem och sen har de inte hänt så mycket mer. Fick mina beställda skor idag åxå...2 par ska jag behålla. Tänkte visa bilder på skorna nu men de e ju nå cp-fel som vanligt när jag ska lägga in nåt!
Typiskt....aja, dom e fina iaf =)

Nu ska ja hoppa in i duschen så ska ja se om klockan kan gå lite fortare sen....längtar ihjäl mig till imöra!! Då ska vi åka BÅÅÅT. Fan va skoj....150 spänn kostar den resan mi högst.....buffén. Allt annat är ju gratis. Jag förrutom det jag kommer handla i taxfreen då...

Nee, nu ska ja ducha av mig helgsnusket!
Over & out pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0