Elins dag

Idag har vi en till birthdaygirl...
Denna gång är det Elins tur å fylla år! GRATTIS GRATTIS säger vi till dig!

hihiihi och det här måste ju vara jordens sötaste bild iaf!!

På lördag ska hon firas åxå. Men efter min stadthelg nu så har jag inte råd o parta med dem i helgen.... Jag hade helt glömmt bort att lägga undan pengar till ett nytt tågkort så de blir mina sista pengar som ryker till det...FAAAN!
Idag ska jag fara ner till gävle igen och möta upp carina på stan...sen ska jag slipa över där till imöra för då är de ventilering....fy fan.

nu ska ja göra mig iordning lite så ja är redo till 12 iaf...

Over & out pöss

Kommentarer
Postat av: Elin

Ett blogginlägg till min ära? Go du är! :)

Tjusigaste bilden har du hittat också ser ja.. haha

2009-11-09 @ 13:38:07
URL: http://lalalalaloveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0