Båtresan...

Nu sitter jag på tåget å ska snart rulla upp mot jarse igen. Fan va man flänger alltså!
Imorse åkte jag ner med Anna persson. Himla trevligt med sällskap måste jag säga + att jag nu fick höra att hon väntar barn. I maj väntas den lille pluppa ut....kul kul.

Kom på att jag var ju iväg på en båtresa som jag ännu inte skrivit om. Kan bero på att man kom hem igår runt 9 så jag orkade inte riktigt berätta allt då. Men ja orkar inte berätta så mycket just nu heller, är helt slut i huvet efter denna dag. Måste vara för de få timmar man sovit i helgen och nu först slår tröttheten emot en.
Båtresan var himla trevlig iaf. TROTS mycket gräl och joll som till slut lyckades sluta lyckligt. Det var jag Johanna hassan och david som for iväg. Jag och david hade väl mest kul kan jag tro. Vi festade loss mitt i allt elände som blev.

Ska försöka lägga upp bilder från resan nu. Om det vill funka dvs.


Jaaaa de funka.....Ok, här har vi just kommit fram. Taggade till tårna e vi.


Jag o david drog iväg på egna äventyr hahaha ute på däck i blåsvädret...


Och TROTS davids tröja var de ingen som ville leka med honom hahahaha



ÅÅÅh suck...nu ger jag upp...nästan alla bilder vill ju faan inte laddas upp....då skiter jag i det här för idag! Får c om jag orkar lägga in fler ikväll redan...
FAN va sur ja blir...

Over & out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0