Vårtjut och flyttångest!

*Gäsp* Men varför är jag så himla trött?? Herre gud, jag låg i soffan idag och bara somna hela tiden...känner mig så himla osocial mot Emma som varit här idag och igår.
Vi var ju på det beryktade Vårtjutet igår. Vi kom , vi såg vi gick....typ....
Det var inget fel på själva sittningen i sig...det var bara alla respektlösa och dryga "halvpedagoger" eller va fan dom nu var som prompt envisades med att störa sig och alla andra och toastarna...Toastarna tröttnade och till sist gjorde även resterande pedagoger även det...Gud vad trött jag blev på folk då! Varför bry sig om att komma om de regler och förhållningssätt som finns på dessa sittnignar inte duger...?? Så efter själva sittningen var både jag och emma och många andra så less på dagisnivån där inne att vi gick hem! Lika bra det för Emma var så trött - hade klivit upp 5 på morgonen hon stackarn! Men vi somna vid 12 och drack knappt något igår så jag förstår ändå inte varför jag är sååå trött...
Idag har det blivit Big bang theory och pizza för hela slanten...

Nästa helg är det tydligen utflyttningsfest för min del...lika bra för helgen efter det (2veckor) är jag färdig-hemmaflyttad-järvsöbo igen...shit!
Då har jag alltså bott i gävle i 3 år och min Gävletid är över....för denna gång...Finns inget som säger att jag aldrig kommer ner igen...får se hur allting löser sig däruppe först!
Men ändå, jag ser mina flyttkartnger som jag bara vägrar sätta igång riktigt med....jag borde men vill inte!! Vem vill komma på fest i en tom lägenhet liksom....¨så lite saker som står synligt får allt vara kvar! Även fast folka ska envisas med att tjata på mig som om jag vore helt dum i huvet : Men du måste ju börja packa, det är jobbigare än du tror....bla bla bla....jag VEEEET! Låt mig va! Jag vill bara inte riktigt är...måste ju hinna njuta den sista tiden här för faan!
Hjälp...vad åren rinner iväg....snart är det klassträff åxå...om 2 år alltså...men ändå....då har det redan gått 10 år sen högstadiet...*suck*
Snart står man väl med rullatorn och smygkikar ut genom gardinen på ungdomar, med telefonen i ena handen  beredd att ringa securitas så fort någon av dem nyser.....fy faan

Näe....ALDRIG!

Over & Out Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0