Glaciärvägen 5 - no more!

Jahapp...då var de dax då...känns väldans trist måste jag säga...
Inte har man hunnit med o sagt hejdå till dom man velat heller...
Från och med imöra går alltså flyttlasset mot Jarse-skogarna och sen är de sluttjatat om den här förbannade flytten!
Igår skilldes våran härliga klass åt åxå, de va nästan lite sorgligt.....Många avsked nu den här veckan...ujujuj
Fan va jag kommer sakna den här lägenheten...här har man många fina minnen från de här 3 åren som skenade förbi. Stan kommer jag åxå sakna, att bara kunna ta bussen ner och shoppa, sola, träna eller va man nu hittade på för skojj. Och som sagt, allt härligt gävlefolk man lärt känna kommer jag sakna...
MEN! Ja e in´t bitter...man kan ju alltid hoppa på x-tåget nån gång i sommar o hälsa på fölket här nere!

Åh, fy fan va man ser ut nu alltså....! (Tänker på min mage som får sitt eget postnummer snart!) Beach 2009 känns ju rätt så avlägset just nu.... Näe ni, på måndag blir de träningskort inhandlat kan ja lova!

Over & out pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0