Vart tog våren vägen?

Hå hå jaja...nu e man mätt o trött...
Idag har man allt hållit igång...först var jag iväg o träna på korpen vid 11.45...de går bara bättre och bättre och träna själv tycker jag! Inte alls nå trökigt längre..
Sen for jag hem och då ringde mari och fråga om vi skulle sticka ut till valbo...de ville jag ju såklart! Även om jag inte har nå pengar kan man ju alltid kolla runt lite =) Så de var bara att slänga sig i duschen och käka lite snabbt efter det och sen bar det iväg ! Kom hem för nån timme sen nu och nu har ja ätit...
Det var min dag det! Rätt bra faktiskt....funderar på om jag ska göra den ännu bättre och göra klart 10timmars uppgiften...? Nja, snart isf......

Var ju ut på lördagen ändå! Majsans planer gick åt fanders och då drog hon upp till ljusdal ist, jag o maria hade inga pengar eller dricka men de löste sig...Majsan kom med 2 flaskor mousserat vin (!) som vi dela på....Jag lyckas alltid på nåt sätt glömma hur jag mår dagen efter när jag dricker mousserat vin.....jag mår BAJS!
Och denna söndag va ju inte heller nåt undantag!!
Träffa Malle och madde på stadt...de var ju folk ute ändå fan! Najs najs...
Sovsällskap kunde jag ha fått åxå efter stadt (för han var för en gångs skull i Järvsö o festa) om de inte vore så att fanskapet somna innan jag hann tillbaka till järvsö...haha jaja, de e väl bra typiskt ändå!
Men ja e inte bitter! Fick ju snacka med fyllot en sväng iaf ;) hahahaha

Nu är jag i Gävle igen...Och lagomt till jag kom ner började det snöa här igen....faaan åxå, nu vill jag faktiskt ha vååår på riktigt...men icke! De hinner nog bli sommarlov innan snön är borta gissar jag på..
Nu ska ja kolla lite på tv och peppa mig själv till att börja skriva! haha Good luck säger jag bara....
(annars har jag hela dagen på mig imöra o skriva åxå)

Over & out! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0