Waynes med Linda idag!

Hahahaha va dum man är ibland, och stackars datorn får lida för det...

Jag kunde inte komma ihåg mitt lösen för att logga in på den här sidan nyss...å som vanligt när jag blir arg så beter jag mig som alla andra 3åringar - jag slår på eller kastar saker....
Stackars datorn....den var lixom närmast mig just då...
Sen visade det ju sig att det var fel lösenord, att jag bara skulle skriva i det andra jag ha till typ allt!

Jag vill göra om min blogg...alltså utseendet....alla jag känner med blogg har så snygga bloggar - utom jag!
Den e så tråkig...men jag vet inte hur man gör....nån som känner sig manad??

Idag var det en bra dag! Förrutom att min hjärna verkar vara inställd på "jävlas med helen - knappen" nuförtiden.... jag vaknar ju vid 7 tiden hela tiden...jag måste vara knäpp...jag som älskar att sova till typ 9 eller 10 iaf  när jag är ledig...Men näääe, inte nu inte...jag hinner väl precis vänja av mig detta till nästa vecka då vi börjar i skolan och MÅSTE kliva upp tidigt! Och inte somnar jag om heller fast jag vägrar öppna ögonlocken i hopp om att få somna om....så jag ligger typ bara där i sängen och blundar i 2 timmar....sen kliver jag upp!!

Idag har jag varit nere hos Lajndie oh haft de mysigt...vi strosade runt på stan och sen gick vi på waynes där hon bjöd på en smoothie....smarrigt! Tack tack! =)
Där satt vi i nån timma och bra pratade....fan va skönt de e ibland o bara ta igen lite tid med polarna...bara snacka skit...
Ni vet Politik, meningen med livet, krig och sånt där jätteskoj!! hahahahahahahahahahahaha
Näe de som surrar i våra skallar är väl killar killar och killar som vanligt....och de e så skoj o bara snacka ut! I synnerhet när man sitter i samma båt ungefär ibland...=)

Sen var jag upp och lånade boken som jag mitt klantarsel skulle ha läst klart och skrivit om och lämmnat in IGÅR! Jag fick lov och skicka in till läraren och förklara att jag "haft problem med adlibris"....egentligen har jag bara varit för sent ute och trott att uppgiften skulle vara klar nästa vecka....Jag hade alltså ingen bok och fick då låna lindas....men när jag kommer hem , gissa vad som ligger i postfacket??!! Joorå, bokjäveln jag beställde!!
Hahahaha, men tack iallafall då Linda!

Nu har jag bara suttit och svullat Polly....dumt nu när man försöker träna gärnet här...ska iväg imöra o på tors igen..
Sen så, blir de inget förrän måndag! I helgen är det ju Emmas fest...lite pirrigt o se hur många som kommer...
De e ju en hel del som hon bjudit...åtminstonde för min lilla lya! Men men , där det finns hjärterum finns de stjärterum!
En får väl sitta inne på huset annars och parta! ahahahahaha

Näe nu ska ja vila mitt finger lite....långfingret är helt fucked up! (använt det för mycket hahahaha)
Jag vet inte men de är nåt med nageln...ont gör de iaf!
En bild kanske vore sköjj


Den här tröjjan vill jag ha!!

Over & Out! Pöss

Kommentarer
Postat av: Elin

tips: Om du vill ändra din design så är det enklaste att ta en från den här sidan: http://www.snyggareblogg.se/stilmallar/ bara att välja, klippa ut, klistra in och klart! det står på sidan hur man gör..

2009-03-24 @ 23:04:04
URL: http://lalalalaloveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0