dans-abstinens

Nu e jag suur...
Jag är trött, less och arg.....men jag vet egentligen inte varför...
Jo, tidigare idag skrev jag ihop nåt skitbra inlägg som åxå lyckades försvinna bara för att den här cp-dosan till internet inte ville fungera...så då vart jag pissed över det. Men nu är jag less för att jag är proppmätt - tänk att man aldrig kan lära sig äta rätt så man slipper känna sig som ett svullo efteråt....
Men mest är jag sur för att jag har tråkigt.... är uppe i järvsö och jag vill uuuut.....det enda som stoppar mig är min plånbok...den jäveln!!

Så jag blir nog inne hela kvällen med en påse chips och familjen - de e ju inte heller fy skam men nu vill jag uuut.
Men ja får sitta inne istället o invänta nästa svulloattack ikväll då...fan va sköj....

Näe, maria p ska komma till järvsö...men va ska vi hitta på då mån tro? Chips? hmmm....
Imöra hoppas man på solväder....
Då är det nämligen skästra marknad...totalt värdelöst egentligen och ännu mer värdelöst blir det imöra eftersom jag inte har nå pengar o handla mintkyssar för...så jag får stå vid det där jävla godisståndet i en meter lera och dregla och sen gyttja runt marknaden upp till djuren för en allergischock och sen brottas lite med alla jävla idioter som envisas med att tränga sig fram där i leran - en helt vanlig marknadsdag i skästra!
Fy faan, varför går man egentligen på det? Men det är ju för att vi jarsebor tar varenda tillfälle vi får att träffa folk i akt...annars skulle vi ju aldrig se nån..

Engmans är det ikväll åxå...på skästra bygdegård...fy fan för er som ska dit...
Jag är avis...
Kanske man ska tvinga maria o promenera dit och sen stå ute och trycka näsan mot rutan för att få en blick av dom iaf och kanske kanske höra en ton eller två innan det blir dags att gå hem igen...mm, får c det...

Till och med mamma och pappa funderar på å gå ut imöra...!
Nån jävla rockabillyskit på järnvägs men ändå! Jag ska lyckas dansa nånstanns denna helg...så är det bara!
Jag skriver på sön så får ni se hur det gick med min helg och dansningen! ...jaaa...de e ju gratis på stadt imöra.....men usch STADT....it´s so not me! (förrutom när it´s rocknight dårå) hahaha

Over and out! pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0