Brandfaran helen

Vaknade upp imorse med världens behaglligaste känsla av vetskapen om att jag får sova ut hur länge jag vill idag och bara ren lycka..... kliver upp och gör mig iordning för frukost och trycker igång mp3n och lyssnar på acdc medan jag värmer mackor/bullar i micron och står inne på toan och sminkar mig....När jag är klar där går jag ut från toan och möts av världens rökmoln (ett under att inte brandvarnarn satte igång) , jag får panik och rusar in i köket - det lilla lilla köket och får se hur det bara väller rök ur micron...
Sliter upp micron och får då se hur mycket rök som helst - ännu mer! , som väller ut......efter en liten stund får jag syn på den stackars svarta bullen som ligger där helt svart och oätbar! Det som fortfarande förvånade mig nu var att trots rökutvecklingen i min lilla lilla lägenhet - alltså jag menar rök everywhere!!!! - så satte aldrig brandvarnarn igång....konstigt....jag tror ag dödade den sist när jag slet ner den då den gick igång bara av lite ugnsrök från matlagningen...
Så trots de 2 minusgraderna är jag tvungen att ha fönstret öppet på vid gavel och nu först , en halvtimme sedan kan man se klart här inne....
Vidrigt!
Nu ska jag rosta mackor ist...och så ska jag stå brevid brödrosten hela tiden hahahaha
Nu måste jag skvallra lite om detta till min syrra..
Som ja by the way ska hem till idag...åker vid 12 så jag läre käka nu...
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Du kan du =) men du kanske borde kolla upp brandvarnarn så den funkar om det blir en nästa gång? :P

2009-03-10 @ 18:36:30
URL: http://cochise.blogg.se/
Postat av: Malle

Stackars bulle! :)

2009-03-10 @ 22:32:25
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Postat av: ja själv

haha jaa jag kan jag:) jo ja läre ju kolla upp det där haha

2009-03-11 @ 13:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0