Sommartider hej hej....

Ååååh, va härligt med sommar!! Jag riktigt njuter nu...
Livet leker, pengar finns, min familj är bäst, mina vänner är allt, mina värden ligger bra till, kärlek finns i mitt liv och ja e lycklig helt enkelt! huga, nu kan de ju bara gå åt ett håll....neråt (!) shit, de har ja inte tänkt på.... :S

Nu var de en stund sen ja va in här på bloggen tror ja...men de har väl inte hänt så mycket egentligen...några roliga utgångar i ljusdal o på torön...ett (tyvärr) inställt eskilstuna - men det tar vi igen på nästa race i eskilstuna! Och en superrolig midsommarfest i lördags som resulterade med att 2 st - den ena min morbror (som inte är frisk nånstanns) sprang runt i gröna "borat-kallingar" eller "mankini" som det åxå kallas....såhär ser ett sånt fanstyg ut....de e vidrigt!



Uff, ja ryyyser...
Aja men dom hade ju väldigt roligt åt mig som höll på dö när jag fick se dom! Övriga festen va himla rolig, tills jag fick enorm huvudvärk av all äcklig snaps o whiskey, syrran fick tandvärk och min käre far hade däckat! (han kan han åxå må ni tro, fast bara en mindre stund sen somnar han hahaha) och vi åkte hem. Sen sov jag 12 timmar i sträck och jag har väl aldrig kännt mig så klar o pigg dagen efter!

Annars då...

Jo, syrran och sonny ska flytta upp till jarse nästa vecka.!! De ska bli roligt o få se dom lite oftare!

Livet som Jarsebo passar mig väldigt bra just nu...men jag kommer nog sakna Gävle igen till hösten för tänk er, Boulognerskogen på hösten!! Finns de nå finare??
(jo, jarse på hösten, men annars ligger boulognerskogen nära 2a på min lista)

Any who... va ska man säga nu då? hela huset har gått o lagt sig tydligen så jag ska väl ta o kila ner till mig snart jag då... I veckan blir de nog lugnt...inga speciella planer direkt....besikta novan imöra ska vi gö och sen på ons ska ja o Johanna in o börja träna på allvar! Vi ska få hjälp med att lägga upp varsitt träningsschema kan vi kalla det...de ska bli skit kul!
Men jag måste säga att jag saknar spinningcore och styrka som jag gick på i Gävle...Närmaste spinningen här är ju i Färila - No way José!!
Så de får bli hälsokällarn brevid mig här....den funkar den åxå!


Nä nu ska ja stänga av.
Men nu vet ni va jag har för mig här uppe i Jarse nu då...saknar ju er nere i Gävle väldans trots att det inte gått så lång tid ännu...
Men vi ses till hösten eller nåt mer i sommar!
Ja, glad midsommar på er alla (i efterhand)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0