Den blomstertid nu kommer....

mm, härligt härligt..
Jag har under dom här dagarna verkligen passat på o njuta o ha de bra för vem vet när det tar slut......Så passa på alla ni därute o NJUUT medans ni kan!
Igår var jag upp till Ljusdal och träffade Linda och elin (& lindas mamma o syster såklart). Vi åkte ut till Nore och solade och badade (!). Japp, jag har doppat mig för första gången nu i sommar - Jippiii..
Men de e lite konstigt hur det kan bli ändå. Förr var man redan doppad vid det här laget....långt innan skolavslutningen brukar man kunna ha badat redan...Men inte nu längre...Konstigt...jag skyller på vädret - jag vägrar bli en badkruka!!

Idag införskaffade jag och Johanna varsitt träningskort och vi fick proffshjälp i starten - för att se hur apparaterna fungerar men också lite råd vilka saker vi ska fokusera på för att nå våra egna mål...
Så idag tränade vi gärnet kan jag lova - fy faaan säger jag bara vad hon körde med oss!! Vi måste ju ha fis-tränat förut alltså för såhär mycket har vi då minsann inte kört förut!! Jag ser vekligen fram emot träningsvärken....den kommer nog sitta fint som en käftsmäll!

Imöra ja, då ska jag o Lisa åka ut och fiska åxå....Vi ska ta hennes morbrors båt och meta lite i en sjö...mysigt! Ska ta med oss lite fika o badkläder åxå om solen blir för stekande....appropå stekande så såg jag ut som en stekt gris när jag kom hem från Nore igår.. ja känner på huden hur hudcancerna kommer smygandes...haha

Jag bjöd familjen på vaniljglass och tallåsen-jordgubbar idag efter middagen åxå...fast först åkte vi till säljesta och badade lite ! Faan va mysigt jag har det nu känner jag....Man gör verkligen allt som ska göras på sommarn!!

Ja, jag hitta för övrigt en klänning idag på Hannas (!) åxå....den satt perfa, var snygga som fan och jag har länge önskat mig precis en sån klänning....allt var perfa - UTOM PRISET!! 800 spänn för en J**LA klänning!!! Hutlöst!! Så de blidde ingen....*grin*
Skulle haft nåt nytt iaf till lör - då det är engmans på torön och grillning med brudarna innan...Hoppas på att få träffa lite speciella människor då åxå...men vi får se hur det går...

Nu ska ja gå på myggjakt i mitt rum....de kom in en sate här nyss o jag KAN bara inte sova om de finns nå mygg i rummet...jag blir galen! Myggen och ORMAR är enda nackdelen med sommaren - men jag antar att allting gott måste ha något ont med sig....annars vore det konstigt!

Over & out pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0