Tatueringsdax

Idag har jag äntligen bestämt, tittat och hittat en tatuering!! Jag har skaffat fram nummret till tatueraren så det är väl bara å ringa sen då...
I slutet av agusti planerar jag att bläcka ner mig med Jack Skellington i nightmare before christmas......ni vet det där smala skelettet i filmen ... försökte nyss o ladda upp bilden så ni kunde få se men det sket sig....
Jag älskar den och längtar!!
Behöver unna mig detta nu...

Hur mår vi här idag då?
Jo, det blir bättre känns de som....det är fortfarande ledsamt men jag tror jag börjar acceptera läget. Men det känns ju av mer mot kvällen, på natten och på morgonen - då man får mer tid o tänka...så därför försöker jag sysselsätta mig hela dagarna...så jag slipper tänka helt enkelt. En sak jag oroar mig för är att allt kommer vara så mycket annorlunda nu? Ifall han tror jag är arg eller nåt....för de e ja inte...jag vill hade precis som förut...att vi kan festa ihop och snacka och skratta o ha de bra bara....utan mys förståss då...de skulle nog bli fel då...
Men går det?? För min del gör det det....hmm...kanske borde prata med den berörde om detta?!?! Ja fan det ska jag!

any who...nu ska ja kolla lite på tv så jag somnar fort....
va faan ska man hitta på imöra då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0