Första dagen....

mmm...va ska man säga..
Första riktiga dagen idag på den nya kursen och jag trodde jag skulle dööö av tristess!
Åååh va drygt det var idag..
Det måste vara fan själv som varit i farten och mixtrat med vårat schema för inte tusan tror jag någon normalt funtad människa kan räkna med att vi ska sitta och lyssna på en massa matte-skit och läs och skriv smörja i 8 timmar varje gång vi har denna lektion...Tur iaf. att det är 4 veckor mellan varje lektion då hahahaha
Det är ju nästan så man vill gråta av hur löjligt dom lägger upp våra scheman här på skolan...och strular till det med klasserna - blandar och har sig, helt i onödan! Men men vad kan jag göra? Jo jag kan sitta här och gnälla men mer än så är jag då inte kapabel till just nu haha
Tänk om jag vore president! Faan va bra världen vore då !!
Ojojoj...

Nämen annars känns det iaf som att man har någorlunda koll på vad som ska göras i denna kurs. Känns rätt ok.
Beställde för övrigt 2 böcker idag åxå som vi ska ha i kursen - på 542 spänn!! Fy tusan.

Får pengar snart åxå - wohoo vad jag längtar! Å sen blir det hem i helgen och järnvägs hoppas jag.... Vi får väl se va som händer sa blinda sara!

Näe nu ska ja mumsa på mitt godis som jag fick av Mari :) och sen ska jag ge mig på den där tröökiga boken vi har till på tors. Kuligt värre...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0