Gaaaah!!!


Blir tokig på allt som jag har o göra och allt som jag vägrar ta itu med.....Eller jag blir snarare galen på mig själv..
Jag bara skjuter upp allt....
Tog mig en rejäl titt i mitt bombnedslag till lägenhet nyss. Det är ju skammligt! Vilken röra....
Disk nåt så förjävligt har jag, en rejäl tvätthög mitt på sängen som ska vikas in i garderoben, damma och dammsuga behöver jag verkligen göra och som grädde på moset en nedrans massa läxor att ta itu med! Ujujuj, vilken oreda. Men jag har åtminstone någorlunda koll på VAD jag behöver göra....här hemma och i pluggväg. Det är bara att sätta igång som tar tid. Ska sätta igång youtube och ac dc nu så ska ja diska iaf....då har jag iaf gjort nåt ikväll.

Sen är de skola imöra och efter det blir de hem o städa och läsa lite Litteracy. Sen så!

På fredag sticker jag upp till järvsö igen...ska på Elins begravning och missar därför lektionen den dagen. Så då får jag ännu mer läxa men det får det vara värt, jag vill ju visa mig där så folk vet att man bryr sig!

På lördag kanske det blir pubben (eller bunkern som det kallas nuförtiden) i jarse....har inte varit där på flera år nu så de ska bli intressant...

Jahapp...vad mer...?

Känner bra mig i skallen idag....tänker fortfarande men inte onödigt mycket....jag intalar mig att allt bara är bra...vad mer kan man göra just nu lixom? Jag ska bli den där glada och possitiva Helen nu igen.....jag ska skita i allt som är negativt och bara dansa mig fram genom livet - lyckligt och blåögd! Haha

 
Men kolla in ungen brevid mig förresten.... There´s no good time or place EVER too pick your nose!!!!
hahahahaha

puss och kram

Kommentarer
Postat av: hellabella

Och jag ser att jag fortsätter skriva som ett kukarsel....känner mig bra i skallen ska det stå för faan!

2009-02-04 @ 23:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0