ränner upp och ner...

Ja det är vad jag gör nuförtiden...ränner mellan järvsö och gävle heela tiden. Men de funkar så länge man har länskortet =) passar på å åka då...
imöra ska jag alltså åka till järvsö igen då...på lördag är det äntligen dax för ferre!!! Fan va jag har längtat...

har knappt tränat nåt denna vecka...lite idag då men annars har de varit dåligt med det...
fan åxå...jag som skulle va så duktig nu när man kommit igång på riktigt...men dom kilona kom nog tillbaka idag....käka ju pizza med emma idag...blä....inge mer pizza på ett bra tag nu! Inte ens bakismat på sön ska de bli!

nu ska ja göra lite duktigheter här hemma, diska, packa o göra iordning det jag behöver med mig till elin imöra. Ska ju hem till elin och göra rörelser till musik hahaha de ska bli roligt..
Sen ska ja ringa till syrran o snacka lite. Verkar som att allt börjar ordna sig där för dom nu äntligen...skönt!

Höres o synes efter helgen då! För datorn får stanna hemma nu i helgen....


Är vi snygga eller är vi snygga??
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0