Så va de klart för idag!

Jaha...nu har jag fått undan lite läsning och skickat in en uppgift så nu kan jag allt unna mig lite mys...ska fixa lite te o scones....ja, ja läre ju baka scones först åxå då haha

Ställde mig på vågen hemma i Järvsö idag, och fick mig för en gångs skull en lycklig överaskning!! Jag är påväg mot rätt håll - rejält åxå!!.....det lönar sig att.........?.........ja va fan de nu är jag har gjort hahaha
Men åt rätt håll går det iaf!
Känner mig jättemotiverad nu o hålla igång det här...TROTS att jag avbokade spinningen idag :S de va dumt gjort!
Men jag kände att jag måsta läsa, och nu e de gjort så jag ångrar ingenting!!
Ska träna på Tors ist. Om de finns plats... Det är ju alltid fullbokat.

Jaa, jag är då hemma i Gävle igen. Denna vecka kommer nog att gå rätt fort tror jag....imöra är det lektion (och jag har gjort alla saker som ska göras till imöra, så duktig) hela dagen, på ons ska jag fixa en uppgift och göra min restuppgift från i fredags, sen sticker jag nog till syrran på eftermiddagen och sover där till tors. På tors ska ja kanske träffa elin om hon kan och gå igenom våran uppgift sen ska jag träna hoppas jag, på fredag är det födelsedagsmiddag hos mariana!!

Så lite saker har jag o göra nu men det är bara bra.....då blir det den 28:e snabbare =)
Ja jag längtar tills dess för de ska bli så kul...hela gänget igen och ut o parta till BRA musik!

Hahahahaha hörde just jordens bästa replik på vänner, en kille säger till phoebe:
"Phoebe, vilket fint namn!"
"Jasså tycker du? Då skulle du höra mitt telefonnummer!" Hahaha
Åååh, den ska ja förmedla till hönan där hemma! Får hon inte napp efter det så vet ja inte........ja fast hon får ju byta ut namnet då såklart! Mohahahaha



Näe nu börjar ja bli trött i ögonen av att sitta här framför datorn....Ska nog sätta mig framför tvn ist hahaha
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Malle

Haha vilken sorglig bild!! Fyy!

2009-02-16 @ 22:45:41
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Postat av: Patricia

Tackar tackar, hon är helt underbar vår dotter! så skönt att de e över nu! har bara inte den tid att skriva blogg o så fast hon bara äter o sover men jag e ju trött efter allt oxå, men ja kommer snart igen! den 24-25 ska vi ner te gävle som de verkar, ska bara hitta ngnstans att sova! kram

2009-02-17 @ 12:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0