Låt mig vara!

Blir så less på dessa jävla ringbolag som ringer titt som tätt....De ringde ett nyss...men jag vägra svara! Kollade sedan upp de på hitta.se och det var ju såklart ett sånt nr....
Jag är inte intresserad av vad det än är ni säljer eller vill !!!

Idag har det varit en bra dag! Jag kom ner till gävle och träffade Emma och Mariana. Åkte sen ner på stan och käkade på Waynes. Tyvärr måsta Emma stacka för hennes hund var på operation och blev klar just då. Jag o Mariana käkade klart och åkte runt o kolla affärer och handlade lite....sen åkte vi hem och Emma hade kommit och börjat bytt om - Hootchie mama!! Hahaha...
På kåren är det kinkykväll ikväll....synd att jag missar det för det är verkligen skitkul men jag spar mig till helgen ist=)
Känner mig taskig mot Emma bara.. men de blir fler gånger stumpan! ;)

Nu ska ja invänta ett samtal från hälsingland ! Sen får vi se vad som händer ikväll...antagligen ingenting! haha
 
Pratar med Carina på msn nu....ååå vad söt du är gumman! Tack för att du bryr dig om mig, det värmer så!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Är det på mobilen de ringer? För om du har hemtelefon kan du ju spärra den så inte försäljare kan ringa till dig på nix.nu =)

2009-02-25 @ 21:44:13
URL: http://cochise.blogg.se/
Postat av: Carina

Puss på dig sötnöt! kramar

2009-02-25 @ 22:47:23
URL: http://minapyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0