Horoskop

Satt just o pratade med johanna i telefonen och hon läste upp från ett arabiskt horoskop som sägs stämma in väldigt ofta på folk. Då fick hon läsa mitt horoskop. Jag tänker mycket nuförtiden och det jag tänker kommer bli sanning. Allt kommer ordna sig osv osv...
haha va bra...då ska ja sluta grubbla över allt som är och bara vara. Det löser sig. Det måste det annars blir jag galen...
Var på match och såg säljsjön slå in 8-5 ikväll....wohooo
Men sicken dramatisk vändning matchen fick där en sväng...Go stinta blev knuffad in i sarjen och paja nånting i knät tror ja det var...
Och där satt jag helt hjälplös......jag hatar o måsta sitta och titta på när det händer någon man tycker om något. Man vill gärna springa dit och hjälpa till....men vad skulle jag ha kunnat göra? Vara ivägen bara! Så jag fick stå på avstånd och se min stackars vän ligga och vrida sig i plågor.....fy fan va hemskt. Hoppas allt blir bra snart!
HUA

Jaa, annars har de inte varit en sån speciell dag.....känns som att jag bara är allmänt frånvarande hela tiden och jag hänger inte längre med i det som sker runt om mig. Jag missar mycket! Vet inte vad det är men det har nog mycket med mitt tänkande och göra iaf. Flytten,pengar, och allt hemöver som man grubblar på. Men som sagt så tänker jag lita på mitt horoskop nu och tänka possitivt! Jag tror ju egentligen inte på sånt här men man kan ju ge det ett försök. Vad har jag och förlora...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0