Varning Leksand sommarland!

Igår var man iväg till Grönås igen på ferre....De va himla kul tycker jag! Vi spelade våghals vilket var en succé...
Jag fick t.ex. ett kort på konsekvens där jag skulle ropa ut genom fönstret så högt jag kunde 2 ggr : AKTA ER , NU KOMMER FARBROR GUNNAR!! Maria och Sonny bor ju så lämpligt i en dal där i Grönås, eller ja, hela jäkla Grönås är en dal - så det ekade fint ut bland slätterna klockan 23 på kvällen...haha
Maria P fick ringa till Järvsö taxi och fråga om hon hade glömmt sin morfar i taxin... och när de förvånat sa nej så skulle hon säga: äsch srunt samma han var ändå gammal....hahahahaha hysteriskt roligt!
En massa kul och pinsamheter vart det!

Idag har jag blivit juden på lunch hemma hos Teza och sen kollade jag och Maria P på BOLT. Maria höll på å skratta ihjäl sig och jag somnade till...så bra var den.

Sen har jag gått och tänkt en hel del idag på en viss typ idag igen....Jag måste snacka med honom snart, så allt får kännas bra igen... På nåt vis så känns det som om alltihopa är mitt eget fel - för att jag promt skulle veta...men men. Bara jag får förklara hur läget är för mig så tror jag allt kommer kännas bra igen sen...oavsett hur de slutar...Huvudsaken vi är vänner och det vet jag att han vill...

Anywho...

Tänker mycket på min kära tatuering åxå...jag ill jag vill jag vill.....ska se om jag kan ladda upp den idag då:
........Förbannat!!......
Näe de gick inte idag heller...va sur ja blir...äsch, ni får väl se den på min arm snart förhoppningsvis :)

Imöra blir de leksand sommarland! En nice avslutning på sommarlovet....
Åh, vad jag ska bada och hoppa på den där stora hoppbollen....men då ni alla småttingar är det bäst ni passar er. Det är inga lättviktare, förutom sonny då,  som kommer direkt , så ni lär ta skydd...För när nilssons/larssons/karlssons hoppar - hoppar ALLA!
Ja nilsson är ju min familj, larssons är min morbrors fam, och karlsson är Sonny :) haha
Men seriöst det är livsfarligt! Vet inte hur många barn genom åren man har sänkt.....inte med flit - herre gud jag ska ju bli förskollärare....men det är ju så att när en familj skickar upp sina minsta knoddar upp på en hoppboll med 10 hoppande idioter på så får man nästan skylla sig själv om ungen tappar fotfästet och rullar ner för bollen med huvet före...stackars barn..
Jaja....nu ska jag logga ut o hitta på nåt för o få tiden o gå lite mer...
Shit det är lördag idag och jag sitter inne....fan va konstigt det känns...Undra vad alla gör ikväll....?

Over & out pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0