Pluggångest

Jaa... Ånges ångest ångest....
Vill inte börja plugga nu. Det känns som om sommaren är helt finito snart...
Men det är den ju faktiskt inte riktigt än!! Så det så...det är bara augusti.
Jag tänker på allt som ska göras i skolan nu framöver...att jag måste beställa böcker som jag inte har någon aning om vilka dom är eftersom nåt pucko inte har skickat ut nå papper till mig om kursstart eller kurslitteratur...trots att flera av mina vänner har fått det...Varför inte jag???

Ska ringa Linda sen och höra mig för va de e för dyra skräpböcker vi måste ha...

hmm, har hänt och händer lite saker runt omkring mig nu..

Var i eskilstuna i helgen på backsmith nats - dragrace....fy fan va roligt det var. Men troligen det sista för i år. Och bilen går bra! Jävligt bra!!

Leksand sommarland ska det bli av med åxå - PÅ SÖNDAG! Hur många familjer känner ni som åker iväg på en SÖNDAG?? Ingen.........jaaaa, de e ju skitbra ju...då blir de inte så mycket folk där då hahaha

Syrran fyller år idag! Grattis grattis till henne. Ska dit om nån timme och käka ut dom ur huset tänkte vi och sen sover jag över där hade jag tänkt. Mysigt värre.

Flänger och far med diverse löst folk här åxå...eller som jag kallar dom : mina vänner hahahaha
Var i Ljusdal idag med Maria p. Vi uträttade lite ärenden och käka lunch på solhuset...vilket var en trvlig överraskning. Jag har aldrig brytt mig om det stället eftersom jag tycker det verkar vara ett sånt mysko ställe - men faktiskt var det god mat, billigt och jätte mysigt att äta där...så det gör jag gärna om.

På fredag är det fest i Grönås...hemma hos syrran och sonny igen... Kuligt kuligt!!

Å kärleken händer det ingenting med...fast jag drömmde inatt att jag födde barn...en liten flicka! Det var lite mysko för i drömmen var det jättemysigt och jätte pluppigt med en liten en, men sen när jag vakna kännde jag mig som vanligt och hade hjärnan på rätt ställe igen....*puh*

Annars börjar man bli rätt pillimarisk av sig nu....fast ja är inte sugen på å gå ut å plocka hem nån heller.... hur fan gör man då??
jaja, jag får väl hålla mig tills jag träffar på nån som duger!! (stackars jävel) hahahahaha

Usch vad jag babblar...och här ute börjar åskan döna på nu säger dom så de e väl bäst jag slutar!
Over & out
pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0