CSN *Censur*

CSN....dom kan faan ta och hoppa upp å sätta sig på nåt vasst tycker jag...
Nu skickade jag faktiskt in min studieförsäkran i måndags som flera andra av mina vänner....
Dom har minsann fått sina pengar...MEN JAG DÅ???
Provade ringa in till dom o fråga varför det tog sån j**la tid, men dom hade inte fått in nån sån inte....SKOJA MED MIG!!
Så nu blir jag pank hela denna helg åxå och får sitta inne på mitt arsel i ensamheten...för typ alla jag känner ska ju såklart ut....om inte på Järnvägs så ska dom faan ut på Torön , som BTW har avslutning imöra för detta år med engmans och allt! Jaha....
Morr.
Jag är så förbannad att jag inte vet vad jag ska ta mig till...men nu kom jag och tänka på att det kanske inte alls är CSN jag ska va förbannad på, utan kanse posten ska ha sig en rejäl omgång svordomsvisa a´la Helen ist?

Anywho, så skulle jag avakta till på mån o se om de blir nå slantar då eller om jag komme få köra matlåda nästa vecka åxå....återstår o se det då.

Nu kom jag nyligen hem från Gävle. Har bott hos Jennifer nu i 2 dagar och hjälpt henne med möbler och sånt - så jag kan bara säga att om jag så mycket som ser en IKEAskylt eller bara en IKEA möbel så kommer jag kräkas!!! (bäst och inte gå in i mitt eget rum idag då)
Nu ska dom äta här så jag blir bortschasad från bordet....

Men imöra komemr ju iaf en positiv sak: dragracing i SVEG....ska lbi kul...där har vi nog aldrig kört förr tror jag.
Får se hur det går då.

Over & out
orka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0