Big brother is back!

Alltså, ja....det har de ju varit ett tag nu men jag vet inte om jag skrivit det tidigare...
Big brother visas på vardagkvällarna ( alldeles lagom till läggdags för min del) på tv400...kul kul....Nu har dom omgången från 2003...Länge sen!!
Den med Linda äckel Rosing, Larssa från Hudik och Mattias å alla dom andra.. Kommer ihåg när man följde det där.....När denna omgång var så bodde vi på Håsta i Hudik första gången. Under våran praktik. Det var tider det...
Fast jag måste säga att omgången innan, den från 2002 var MYCKET bättre. Med min favvo - Alex! haha

Ja jävlar.....alltså...jag vet inte varför jag följer sån skit egentligen men man fastnar efter några gånger faktiskt...Konstigt!

Ja!! Nu har jag fått svar på varför jag har sån otur i kärlek! En nära vän(jag säger så eftersom jag inte vet om jag bara får basunera ut det såhär)  har nämligen tur i kärlek nu!!
Jorå, det är så det ligger till... När hon har otur i kärlek så har jag haft tur i kärlek, och när jag har otur så har hon alltid tur i kärlek....konstigt med det stämmer ju fan! Eller hur....du.....! Hrm
Vi säger att det är så iaf...hahaha

Men men, vill jag ha en karl så får jag väl ta en å sätta mig på´n o sitta kvar där tills han tycker de e gött!! (vrålgarv)

Gud vad jag svär alltså....det är hemskt vad ful i mun man blir av o bo hemma i Jarse...
Å en annan sak jag börjat med - som jag aldrig gjort sådär överdrivet mycket förut, bara lite lagomt, är när en norrlänging ska svara ja så bara suger man in lite luft i munnen (fan va svårt o förklara skriftligt)......ja om ni fattar va jag menar nu då så kan ni föstå hur störande det är var femte minut...


Jahapp...nu börjar big brother snart så de e dags o krypa ner...

Jo, jag måste berätta en till sak....höll på å göra jordens miss idag. Skulle beställa böcker. 8 st dyra böcker (som sammanlagt blev 1200 spänn!!!! )skulle vi ha till denna nya kurs....trodde jag iaf...
Men det visade sig att det bara var 2 böcker och detta fick jag reda på av elin , tack så mycket , i god tid innan jag skickade iväg beställningen från adlibris *puh*
Det var nära ögat där!

Ok, men nu har det börjat så nu läre jag springa!! Go´natt o söv gött!
Over & out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0