Dövörat har firat Påsk minsann!

Men nu läll!
Va dålig på uppdatering man var här då...kan ju undra om bloggaren haft för mycket liv på senaste eller om det bara har varit ren lathet hos denne som gjort att man ligger efter såhär....ja undra sa flundran...
Appropå efter så ligger jag efter med en bok nu igen! Ja IGEN! Jag är väl otrolig eller va säger ni?!?! Men med lite smoothtalk med läraren så har jag fått det uppskjutet åxå haha Och som vanligt istället för att rå-läsa den för att kanske kunna hinna klart i lagom bra tid så sitter jag här i mina trasiga , men ack så sköna , jeans, framför datorn med mitt påskägg och tuggar påskgodis som jag egentligen har tröttnat som fan på...
Ja, lite uppdatering då:
Påsken var kul men hade kunnat varit roligare..
Långfredagen satt vi hema hos lisa och spela singstar - jag syrran sonny och lisa! Sen drog vi till ett gäng trötta killar ute i Hybo...stackarna hade varit uppe sen 5 o pimplat! Men de var mysigt o träffa dom ändå :)
På påskafton blev de förfest hos maria p och sen järnvägs! Träffade mycket roligt folk (även om somliga inte dök upp)och jag hade kul även om kanske det inte såg ut så en stund där på slutet (jag ber om ursäkt)......Men de var kul!!
Annars har det bara snurrat på....Jobbar nu denna korta vecka...4 dagar på min VFUplats Järvens....
Det är stenhårt nu under påsklovet - hela 5 barn har vi haft på 3 personal om dagarna...hahaha
Fast jag måste säga att jag känner mig rätt schleten idag ändå...Idag var de 6 tjejer och när jag kom ut till dom på förmiddagen efter städningen innomhus så höll jag på vända om igen....De hade skriktävling och med deras gälla flickröser är det inte så konstigt att jag nu funderar på att ta med mig öronproppar till jobbet imöra..
Jag vart helt väck i öronen....jag kom på mig själv att jag hade en onormalt hög nivå på mitt tonläge när jag kom hem idag...fick sänka den en aning..
Ja lite bilder från påsken piggar ju altid upp...mig iaf=)

I really LOVE singstar!


2 bruttor man inte ser alltför ofta nu för tiden men nu i påsk så dök dom upp som 2 brev på posten...eller påsken....gojäntor!!

Nyaste trenden - påskäggshalvor istället för innlägg - påsktuttar!!


Här hamna vi ju åxå på Långfredagen...

*sjunger* Fina flickor fiser inte - dom vågar inte släppa loss...wow wow wow...



.......fina flickor är inget för oss!!!! Hahahahaha

Och slutligen jag o Mågen  - Sonny!
Och var inte de här en bra uppdatering så säj!
Over & out , Pöss från Hälsingeskogarna....
(ps. på sön kommer ja hem Mari så då ska du få dig en cyckel igen haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0