Typiskt..

Varför måste hela världen komma på idén och tvätta just när jag ska göra det? Behöver tvätta innan helgen så jag var ner o kolla efter en tvätt-tid men ICKE! Det var upptagna hela veckan ut...skitskallar!
Jag behöver verkligen tvätta så ja var ner igen på drop in tvättstugan o kolla...men nääääerå...hela jävla sätra verkar ha tvättdag idag!
Nu sitter jag och blåser ut öronen ,känns de som ,med lite musik...(eller oljud som de flesta av mina vänner skulle säga - slipknot)ska ta tag i disken nu o sen ska jag fara iväg o träna! Jag tänkte skippa det för jag skulle träna tidigare men de var bara spinning medel och det är såååå tråkigt...då sitter man ju bara på cykeln...Näe spinning core eller styrka ska det vara! Såg när jag sen skulle avboka att det fanns platser på spinning styrkan vid 19....JIPPI! De blev träning idag ändå =)
Sen ska vi hem å fuskläsa boken alá Katja-style !!
Ok ,kanske skriver nå rader om hur skönt de var på spinningen ;P
Over & out Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0