Glitter o glamour


Ja hej å hå...nu e man trötter...
Kom just hem från sandviken från modevisningen...den var riktigt bra faktiskt., ja riktigt som på bilden var de ju inte men den dög ändå.......många söta pöjkar ;P
Men men, dom är ju gymnasie-elever, 2or och 3or,  så de var lite väääl ungt dårå...men ändå, de såg minsann bra ut!
Snygga kläder var det åxå tamejtusan! Nästan så man funderar på å springa ner på stan imöra när kosingen rullat in och bränna hål i plånkan på en gång...men näe de ska ja inte...ska hålla i dom lite iaf!
Det jag TÄNKER göra är att bjussa mig själv på en rejäl en lunch på skolan imöra...jag har varit så duktig hela veckan och tagit med mig mat så nu kan ja allt få köpa något när pengarna finns igen..

Annars ska ja ha musik för sista gången imöra - vilket betyder skivinspelning hahaha
Tycker seriöst att vi ska ,som de sa i klassen idag, satsa på en skivsläppar-fest när skivan e klar! Vore skoj...
Efter skolan ska ja dra med mig mariana på korpen o köra gärnet ur henne på spinningen....ska bli hur kul som helst! Sen efter det ska vi sola och efter dt ska jag hem o äta och packa o sen sova antagligen....
På lördag åker jag hem...
Jag har typ allt utstakat vad jag ska göra nu...det är bara att rulla med allt eftersom tåget åker...
Ja visst ja...den där förbannade boken ligger ju här åxå...jaja, den får bli läst på tåget hem då...(yeah right!)
Nu ska ja göra mig ett glas oboy eftersom de e de enda söta och närmsta godis jag kommer i min lägenhet just nu och sen ska ja snabbisträna lite på golvet och sen blir de sängen...
Over & Out pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0