Ja, dåså......

Nu har man hittat hit åxå då till bloggträsket som man säger =) trevligt trevligt...
dålig tajming bara för ja har ingen aning om vad jag ska skriva!

 Sitter här pank, trött, less på visst folk och nervös inför morgondagen redovisning. (som för övrigt kommer gå bra men ja kan inte hjälpa det, ja blir alltid såhär nu för tiden. Fattar inte!)
Ja måste fan duscha åxå känner ja...

Jennifer är numera rödtott, hon skulle testa o blondera sig men de gick inte åt de hållet hon trodde dvs. bra,  utan de gick käpprätt åt h-vete hahaha
Fast ja börjar funder på om hon verkligen är så missnöjd som hon säger sig vara...hon springer runt här i lägenheten nu o skrattar o knäpper kort på sig själv.... wierdo!

Såg en sak som va rätt så skön på nätet idag som jag vill dela med mig:
"Hur lång en minut är beror helt på vilken sida om toalettdörren man befinner sig."

haha ja den va rolig.... lejm, ja ger mig själv bakläxa på det där..

hmm...nu står de still igen...typiskt, när ja väl skaffar mig en blogg har ja inget vettigt o säga! De kommer väl antar jag. Skulle kunna berätta för er hur ja mår innerst inne just nu dom här senaste dagarna men de tänker ja inte göra, ja besparar er den äran! Jag känner nämligen på mig vilka det är som kommer o läsa denna blogg o ni vet ju redan hur de ligger till så.....=)
Vill försöka lista ut hur man kan styla bloggen så där snyggt som ni har gjort , alltså ni som ja känner som har blogg o som möjligtvis läser detta nu...Men hur fan hittar ja dit??

fan vilken trist blogg........skärpning till nästa gång!
Ha de

Kommentarer
Postat av: Carina

Välkommen till bloggträsket älskling! :)

2008-11-17 @ 23:06:12
URL: http://minapyssel.blogg.se/
Postat av: ja själv

Spank you ;P

2008-11-17 @ 23:28:51
Postat av: Linda

Härligt Hella, nu är de bara att tuta o köra;)

2008-11-18 @ 17:21:57
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0