Hemma i gävle o snövädret

Jaha, då var man här igen då....i typ 2-3 dagar sen bär det av hemmåt jarse igen...
Hade en skitmysig helg med folk jag tycker om och lite vin o bad 01.30 på natten....normalt?
Vi hade lite singstar hemma hos lisa. De va skoj men huvet mådde ju som väntat dagen efter....

Nu har ja varit duktig, jag har städat, diskat och tvättat lite å sen kommer marie så då ska jag åka och handla lite. Känns lite onödigt eftersom ja bara ska va här nere i 2-3 dagar som sagt men ja ska ju leva dom dagarna åxå antar jag.

hmm....glassbilen åker förbi här utanför o tutar, blev lie sugen på glass nu!

äh ja får krama mig en snöboll o tugga på :) 

Tänkte jag skulle försöka uppdatera helgen som var men de hände visst inte så himla mycket förutom på lördagen då men de skrev ja ju om....inge mer? nähäpp

Och på söndag är de äntligen 1:a advent...då får jag ta fram ljusstakarna!! har fan inte varit ner i förrådet på hela året...näe inte sen jag stoppa undan julgranen och allt... hoppas allt står kvar!!

 Näe, nu ska ja kasta mig in i duschen o sen blire willys med marie och pontus....
Hoppas på besök ikväll åxå :)

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0