Hemlängtan

Brrr, fan va kallt de e i den här iglon till lägenhet jag har!

Kan ju bero på att ja springer runt i mys shorts o linne åxå i och för sig...
Jag vette fan va ja håller på med alltså...har sprungit runt nu i 2 timmar och tänkt att jag skulle packa och diska inför hemfärden imöra. Har jag fått något gjort eller ?? NÄE!
Pratat med syrran har jag gjort åxå...saknar dom alla där hemma nu. Ska bli skönt o träffa dom imorrn. Hade gärna velat träffa en till där uppe åxå men de vette tusan om de blir nå med det. Man hör ju aldrig nåt ifrån han.... Undra om han lever?

Usch näe fy så får ja inte skriva!!!

Ska göra ett första försök o lägga in en bild här åxå å se om de funkar...



sådär ja!

De e min syster o jag på dex i ljusdal om ni undrar....
Näe man kanske ska ta o göra lite nytta här innan man slänger sig in i duschen och kastar sig i säng efteråt...
Kom på nu att ja har börjat titta väldigt lite på tv nu för tiden. Är så mycket skit nu bara.....ska inte robins börja igen?
Aja, nu rör vi på dököttet Helen så vi får sova nån gång...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mallie

Nej men har du en blogg också...där ser man :D

Då ska jag börja tjuvkika!

2008-11-21 @ 22:07:42
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0