DE E JU INTE SANT!

"And the good things just keeps comming to me....."
Höhö
Näe inte direkt då..

Nu när jag kom hem efter en kul dag i skolan (på riktigt faktiskt) så startade jag upp datorn o satte mig framför den och vad får jag då se till min fasa? jo att alla, och då menar jag ALLA, mina kontakter på msn är borta. Putsväck, borta, lost, good bye och hejdå! Helt jävla borta!

Klickar in mig på hotmail o får även där se att ALLA kontakter är borta...

Va fan gör man? HUR gör man? Jag vet inte vad som har hänt och hur jag fixar tillbaka det eller om det sitter nån sjuk jävel nånstans i det här avlånga landet och skrattar skiten ur sig åt mig just nu, nån som då måste ha fått tag på mitt lösenord. Vilket för mig är helt ofattbart för det första: va e man för människa då när man gillar o gå in på andras mailer o förstöra? För det andra har jag ett sån konstigt lösenord så jag förstårinte hur nån ska komma ihåg det? Ja, förutom ja själv då som har det inpräntat i huvudet sen gymnasiet. Eller så e de nå jääävla virus.

Iallafall.....så nu sitter jag här o fryser ( var på väg in i duschen innan detta hände men hejdades och har inte kommit härifrån sen dess. ) och pratar med jennifer som jag trodde kunde lösa detta för hon e ju bra på datorer och sånt, men tyvärr! Hon är iallafall snäll nog och skickar över mailadresser till folk som hon ha på sin msn som jag åxå hade....en gång i tiden!

Så om ni vet att jag hade er på msn får ni gärna slänga hit era mailadresser.....eller nej! Skriv till mig där på msn direkt ist....för tydligen fanns jag kvar på jennifers lista och då måse jag finnas på eran? ja wow, de e ju SÅ många som vet om den här bloggen åxå hahahah
 
Aja, ska göra ett försök med att ställa allt till rätta nu. Sen duscha.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0